Mohahaha!

Även om jag nu faktiskt har bott ensam (eller iaf inte hemma) ganska länge nu, så finns det vissa saker som känns så härligt befriande att göra i lugn o ro när ingen är hemma o tjatar på en att det är fel/äckligt/konstigt/ dåligt på något annat sätt. Några saker som får mig att lättat inse att jag inte har skaffat mig alla duktiga husfru egenskaper än. som till exempel:

1. Sitta på toa med dörren öppen.
2. Klippa tånaglarna i sängen (men jag slänger dem i en papperskorg, det finns en gräns för min äcklighet)
3. Dricka mjölk direkt ur paketet. (klassiker)
4. Inte orka vika tvätt/ sortera in den i de överfulla lådorna o istället plocka outfiten direkt från torkstället tills det är tomt.
5. Ta en kaka ut frysen o sitta uppkrupen i soffan o gnaga på den en tråkig typ torsdagskväll.
6. Dammsuga i högklackat (man måste ju gå in dem nån gång, lika bra då som någon annan gång)
7. Sitta i soffan med en TVn på, en bok i knät, datorn (läs MSN) framför sig o musik i bakgrunden o leva sig in i fyra olika världar samtidigt.

Så nu ska jag sitta här i sängen iförd högklackat med dammsugaren på, skriva på msn, titta på tv, gnaga på kaka, dricka mjölk ur paketet, låta min torra tvätt hänga kvar på torställningen och...ehhh.. nää, svårt att få inte toan också, vi skippar det.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, okej, låter bra du! :)

2009-09-15 @ 08:06:01
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

ja du är ju för rolig du ! Så får du inte göra hemma hos oss , haha kram

2009-09-16 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0