Nattattack 2

Det har hänt så mkt konstigt om nätterna den senaste tiden. Jag har blivit väckt av saker som faller o liknande, o sen blev Daniel en krokodil, o nu i natt höll han på att ge mig en hjärtattack IGEN!!!
Vi somnade tidigt, o jag hade precis somnat in ordentligt när jag känner att min kära pojkvän rör på sig. Tänker inte mer på det förrän en väldigt häftig rörelse och ett väldigt aggressivt "HELVETEEEEEE!" kommer ifrån samma kära pojkvän. En millisekund är jag helt säker på att något hemskt har hänt o han åtminstone är döende (hur jag kunde komma att tänka på det är ju totalt oförståeligt i o med att han både pratade o rörde på sig), o det var den hemskaste millisekunden jag har varit med om!!!! En liten stund förstod jag nästan mammor som springer upp så fort de hör ett pip  från sin unge. Inte för att min pojkvän är lika hjälplös som en bebis, men det hindrar inte mig från att vilja beskydda honom. :P Vilket kanske är lite bak-o-fram, men så är det. Haha!

Hur som helst så va han inte döende- han hade bara druckit vatten ut glaset som alltid står på mitt sängbord o så hade han tappat det på sig o rakt ner i sängen i sin sömnighet... :P Så det blev att byta lakan o hänga bäddmadrassen på tork sådär mitt i mörka natten, men sen sov vi iaf vidare väldigt gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0