Sööööt!

Jag har nu fått det bekräftat, jag har världens sötaste pojkvän. Igår läste jag ut min bok (läser för tillfället en oändligt lång fantasy-serie som jag lånar av Daniels roommate, eftersom han själv inte äger en enda bok) så jag fick lite panik över vad fan jag skulle kunna sysselsätta mig med hela dagen idag.
O vad gör den söta saken? Jo, han går upp tidigare idag, o åker till mig innan han åker till jobbet bara för att lämna av böcker till mig. Saken var den att han skulle va på jobbet redan halv sju, o med hans brist på morgonpigghet så var det mer än jag någonsin hade förväntat mig.
O idag mår jag även bättre o är feberfri så om några timmar plockar han upp mig så att jag äntligen får pussa på honom igen! :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Naaaaww!

2009-09-25 @ 07:30:42
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0