Aj

Jag är så trött. Tänkte gyma igår men orkade helt enkelt inte efter att jag hade städat och tvättat o hållt på här hemma. Har känt mig halvsjuk i flera veckor och det är jävligt irriterande att i ena stunden känna sig frisk som en nötkärna och en kvart senare känna sig som att man inte skulle orka resa sig upp ens om tio rabiessmittade stridshundar försökte bita en i baken.
Dessutom har jag nån konstig smärta i överarmen/axeln. Kan för mitt liv inte förstå vad det är(det gör förbannat jävla ont och jag kan inte ens hitta en anledning eller ett speciellt ställe, fruktansvärt frustrerande!) , och jag blir lite orolig för att gå med det hela veckan när jag ska stå o klippa. :S Jäkla skit.
Nu har vi iaf varit hos Daniels föräldrar och firat han pappa, Grattis till honom! Det va trevligt, god mat o fika och skönt att inte bara vara instängda enbart vi två hela helgen. :P Haha!
Ska försöka mig på en kvällspromenad nu iaf. Bättre än inget.



Precis sån känner jag mig!

Kommentarer
Postat av: Ammi

stackars dig , men det blir bättre när värmen kommer, eller tänk på semestern. Hi hi vilken söt katt!/kram

2010-04-19 @ 06:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0