Diet

Idag var jag ledig. Förutom att träna, gå på stan en sväng och hämta ut mitt pass så hann jag även med att baka- min vana trogen. Jag brukar mest baka dumlekakor, av den anledningen att min älskling är barnsligt förtjust i dem o blir så besviken om frysen är tom på sådana. :P Jag har helt enkelt inte hjärta att sluta baka dem.
Så jag slog glatt ihop en smet o fixade ett par plåtar. Sen när jag skulle lägga in dem i burkar i frysen kom det fram!!

Jag- MEN! Var är alla lådor?
Daniel- Du har väl kakor i dem. Har ju sagt att du inte får baka så mkt.
Jag- Men det va ju minst två veckor sedan jag bakade dumlekakor, de brukar va slut då!!
Daniel- Ja, men jag går ju på min nya diet nu.
Jag- Diet?
Daniel- JA! Max fyra dumlekakor om dagen!!!!

Om man ändå kunde få gå på den dieten...

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha det var roligt! Jag skulle också vilja ha den dieten, och massor av choklad.



Kram

2010-04-09 @ 08:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0