Ellos

Förresten, jag har kommit fram till att det räcker inte bara med att man alltid får erbjudanden till höger o vänster om att det är rea eller rabatter på massa saker när man är pank, nu har även Ellos börjat konspirera emot mig. PÅ RIKTIGT!

Blev så ledsen när jag insåg att denna klänningen va slut o att jag inte skulle få köpa den nästa månad heller. :( Och när jag försökte tröst-fönstershoppa (internet har ju också fönster, haha, dagens ordvits!) o titta efter en annan klänning så va den också slut i min storlek. HELA VÄRDLEN Är EMOT MIG!!! Typ.
När man har konstant ont i magen borde man iaf få ha sina blivande kläder ifred för dessa lycko-vandaler!!


Ps. Och om någon utomstående mot förmodan skulle läsa detta o veta hur jag kan få tag på klänningen, någon som råkar ha en extra liggande eller så SÄG TILLL MIG!!! Jag är intresserad, minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Ammi

fin klänning men inte mycket att göra åt. Det kommer fler klänningar o fler chanser, ännu bättre kanske

2010-04-28 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0