Helgen som gick... FORT!

Som sagt var det påsk i helgen! WONDERFUL I TELL YOU!
Kom hem till Småland tidigt fredag eftermiddag, och har sedan dess hunnit med så otroligt mycket, och det känns så BRA!! :D
Oftast när man åker hem så är det en enda lång, stressad rad av saker man måste göra, folk man vill hinna träffa, ställen man måste hinna åka till osv osv... Men den här gången blev det av någon anledning inte så, vilket känns himla bra! Har trots allt klippt och färgat /färgat och slingat hela den kvinnliga delen av familjen, shoppat lite, promenerat i vårsolen, hunnit spendera lite quality time med min Frida, ätit påskmat, myst me dfamiljen och även hunnit hälsa på Lena, som var den i vars stall jag mer eller mindre bodde halva min uppväxt!! :D Haha!! Det va en underbar reuinion, fick rida Mardeck, min gamla favorithäst, och även träffa Mowiz, en annan av hennes hästar som man har spenderat oräkneliga timmar på. :)
Insåg då hur mkt jag har saknat ridningen, stallgemenskapen och lugnet som alltid infinner sig i mig när jag håller på med det. Jag kom självklart på en lösning på vägen hem. Jag menar, den delen av Sverige som ligger mellan Jönköping och Mölnlycke är det väl ingen som skulle sakna? Jag tycker att vi helt sonika tar bort den, och vips så har jag inte alls långt till skog och stall och underbara hästar och människor o jag hade kunnat få ett helt perfekt liv!!!
Idag har jag självklart träningsvärk och är ganska trött, men det var det värt! :)
Ska strax vandra iväg till ett lunchpass Body Pump på gymet, får se hur det går nu... Haha!

Kommentarer
Postat av: Ammi

du får väl inte ta bort systras hus heller! men lite närmare kunde det ju vara emellan. Mer träningsvärk i morgon då/kram

2010-04-05 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0