Hemma tidigt

Fick drop in kund- sling och klipp. Var lite stressad, fanns order som absolut var tvungna att bli bjorda innan halv ttre då posten kom. Drog slingor utav bara helvete, hjälpte en überlångsam kund med ett par produkter, fortsatte dra slingor, slängde i blekning, packade ordrar, fixade fakturaunderlag, smygkräktes på toaletten o kände mig död, Slängde på mer blekning, lämnade säcken till posten, kollade blekta slingor, sköljde, höll på att kräkas, fönade hår, klippte, tog betalt, SPRANG till toaletten, kräktes.

Sen åkte jag hem. Nu funderar jag på om det är något stressrealterat? Eller vad är fel på mig? 4 ggr på bara ett par månader. På två sekunder åker blodet ner i fötterna, jag blir kall, börjar svettas, mår jävligt illa o blir totalt vek och matt. Sen när jag har vilat mig ett par timmar så känns det nästan bra igen.
Man kan ju bli irriterad för mindre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0