Igår satt jag och älsklingen o tittade p...

Igår satt jag och älsklingen o tittade på möjliga semesterresor för oss i sommar. Det lutar ganska mkt åt Grekland. Sisådär en 80 graders lutning ungefär skulle jag vilja påstå. Kanske bokar vi till o med vår resa snart, istället för att ta en sista-minuten som vi hade tänkt. Hur som helst, efter att ha suttit och tittat på hotell, vita sandstränder och soliga vidder en halv kväll fick jag allvarliga cravings. Sandal-cravings!!! Har faktiskt bara ett par, de är minst 3 är gamla och har en elak ståltråd som sticker mig i ena stortån. Alltså är detta ett par skor jag kan köpa med rätta!! Vilken lycka!! :D Haha... Så frivilliga medshoppare till sandaljakten får gärna anmäla sig. :) wiee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0