Jag dömer ofta folk. Alltså folk jag ald...

Jag dömer ofta folk. Alltså folk jag aldrig kommer prata med, bara för att det är underhållande. Bland annat brukar jag sysselsätta mig med att måla upp en hel bild av folks liv beroende på vad de lägger upp på bandet framför mig i mataffären. Idag köpte mannen, med svarta påsar under ögonen,framför mig blöjor, oräkneliga paket våtservetter OCH ett 6pack energidryck. :P det fick mig att vilja säga nåt liknande "är det inte underbart att få sova gott en hel natt o sen vakna upp till en sån här vacker vårdag, pigg och utvilad?" . Sen lade jag upp min mjölk och ett paket tuggummi, lade en pinne bakom och tittar på en stressad ung kvinna som står bakom mig, konstant trampande fram och tillbaka. Och det enda hon ska ha är... Ett graviditetstest!!! Haha!! Då skrattade jag för mig själv och tänkte på hur lycklig och barnlös jag är. :P


Kommentarer
Postat av: Ammi

haha, ja njut medans du kan, snart är du där, haha, skojar bara,/ kram

2010-04-18 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0