Läkarbesök

Efter mitt lilla kräkoman-anfall i fredags har in mage varit totalt invlalid o betett sig helt fuckat. Jag mår illa o är svintrött och vill inte göra nånting alls. Så jag gick till en läkare idag. (Vi ska inte ens tala om krånglet för att komma ifrån jobbet o komma dit! GAAH!!!) Det hjälpte ju inte så mkt. Det är ganska troligt magkatarr, fick medicin för det, men jag fick order att avvakta en vecka och se om det hjälpte eller inte, för det kan även vara biverkningar av antibiotikan jag äter uppenbarligen.
MEN hur jag ska göra med mitt liv under denna avvaktande vecka är fortfarande oklart. Jag känner mig ibland sjuk som en hund o ibland helt frisk, men jag orkar egentligen inte jobba, för jag vet att illamående-vågorna kommer o så känns det som att jag ska spy kunderna i nacken o jag kan inte göra ett bra jobb.
Alltså fick jag mer droger men inget svar eller hjälp med vad jag kom dit för. Ännu fattigare för ingenting. Tack för den jävla hjälpen!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0