PÅSK!

Nu är det påsk, woohoo!!
Anlände till Aneby tidig eftermiddag igår, och då vankades det fika med farmor, massa god mat och firande av nyss bliven 30-årig syster, GRATTIS till henne! :D Även färgning o slingning av mor och annan syster hanns med. :P
Idag var det hyfsat tidig uppgång, ägg-frukost, second hand shopping, mamma-klippning och nu tänkte jag baka en kladdkaka inför morgondagen (då jag antagligen ska rida hos min gamla tränare som jag spenderade halva min uppväxt hos, nästan lite nervöst, haha!!) medans jag inväntar att Frida ska komma hit, då vi ska ha mysigt girltalk o klippa även henne. Efter det tänkte jag få med min kära pojkvän (som för tillfället är kidnappad ut till Täringstorp med far och svåger... Undra när de kommer hem!? :P) på en promenad ner till Stalpets vattenfall som är MEGA-GIGANTISKT och jävligt häftigt pga all smält snö. Efter det blir det mys och kanske en syster-klippning.
Det är mkt att göra, men samtidigt så känner jag mig mkt mindre stressad mot vad jag brukar göra på mina korta helger hemma, vilket är jäkligt gött.
Nu ska jag busa med Bubblan, hon terroriserar mamma genom att klättra på varenda fönsterbräda hon kan hitta,haha!

Kommentarer
Postat av: Ammi

roligt att ha er hemma. Vi kände också att vi fick tid att umgås. Ha det bra i morgon på jobbet. kram

2010-04-04 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0