Reklam-bråk? :P

Man brukar ju höra talas om massa konstiga bråk nu för tiden, nu det allra senast inte minst alla dessa blogg-bråk, där folk (känt eller okänt) misshandlar varandra med elaka ord på sina respektive bloggar, och om detta är sanning eller påhitt, en planerad PR-kupp eller rent och skärt hat är nog något vi kommer få leva med att aldrig få veta.

Det som jag har insett de senaste har dock med ett annat typ av bråk att göra. Reklam-bråk i tv!! :D Jag tycker detta är fantastiskt roligt på något sätt, och jag väntar med spänning på vem som kommer försöka stämma vem först!! Haha...
Det jag pratar om är själklart diverse telefon/mobilt bredbands reklamer. Tele 2 som har med någon som ska föreställa den gamla mannen i Telia reklamen, 3 som har en reklam med ett utklätt får... Jag tycker det är härligt uppfriskande att de har sänkt sig till den nivån att de mer eller mindre uttalat gör narr av varandra, istället för att bara framhäva sin egen härlighet. Haha!
Detta gör att jag nästan ser fram emot reklampauserna numera, vem vet vad som kommer härnäst liksom? :P

Born to be cheap?
Born to be cheap? Vem ska fåret attackera härnäst? :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja , det går att bråka om allt, haha ! Vuxna människor!

2010-04-10 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0