Söndag

Man ska inte bada på morgonen, då blir man väääääldigt trött! Hur som helst så har jag iaf gjort mig ren och fräsch inför min svågers 30-års kalas som vi ska iväg på om någon timme. För tillfället sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka så jag kan börja leta bland kläder och sminka mig. Daniel har självklart inte duschat än och sitter för tillfället helt obekymrad och spelar trummor bakom mig. Allt är som vanligt alltså. :P

Det var väl ungefär allt jag har att sgäa, blev lugnt igår, va så jäkla trött igår att jag inte orkade stressa iväg o göra mig i ordning för utgång. Nåja, Valborg på fredag och jag har långhelg, då har jag inga ursäkter. Haha! Hoppas på fint väder hela veckan, jag kan behöva lite pepp med sol o så just nu!

Kommentarer
Postat av: Ammi

kul att träffas idag! En mysig och god middag i Svaleslätt! Det ska bli fint väder så du kan nog räkna med fest på Valborg! kram

2010-04-25 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0