Stan

Idag har jag varit ledig som sagt, jag har varit i stan en sväng, hälsat på gamla skolan och shoppat saker på Apoteket. Sen var pengarna slut. Jag fullkomligt AVSKYR att handla på apoteket, så jävla dyrt o inget roligt får man någonsin där!!

När jag va sur o trött i fötterna (för jag gick självklart omkring i resten av stan ändå trots pengabrist, jag va ju ledig liksom...) så tänker jag ta en buss hem. Lugnt o skönt, trodde jag.
Bussen såg helt oskyldig och tom ut när den kom körande. Men det var bara för att HELA JÄKLA BUSSEN VAR FULLSATT MED SMÅ BARN!!!!!!
Det är så nära psykisk tortyr man kan komma vad det gäller mig. Så jag fick inte bara stå upp hela vägen, jag fick dessutom lyssna på äckliga barn som skrev saker som "NÄÄ; jag sköt dig, du är DÖD!!!" "BUSSEN BRINNER!!!" eller, "Är vi framme snart?" tills jag började hoppas på att en av de stackars oskyldiga fröknarna i själva verket var en självmordsbombare på ett mission.

Nu är jag i vilket fall som helst hemma och en bröd-deg står o jäser. Nu ska jag leka bagare igen!




Apoteket- företaget som hatar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0