Sveriges Värsta Bilförare

Personligen tycker jag att Sveriges värsta bilförare är ett hyfsat underhålland eprogram, men inom vissa gränser. Ibland (ok, ganska ofta) känner jag bara att jag vill strypa människorna. Inte för att de kör så dåligt (jag är ingen mästerförare själv, även om jag är betydligt bättre än dem) utan för att de även verkar va Sveriges Största PUCKON!!!

Ett par exempel ut löst prat i programmet jag vill ta upp för att stödja detta (ej exakt citerade, men nästan):

Puckad tjej 1: Men hur många veckor är det på 1 år då?
Puckad tjej 2: 107. (tvärsäkert)
Puckad tjej 1: Men 52 då? Är det inte nåt som är 52?
Puckad tjej 2: Jo, men det är ju lördagarna.
Puckad tjej 1: Jahaaaaa...

Programledare (efter en våldsam körning i en bana): Men barnvagnen då? Vad hände med den?
Tjej(co-driver): Barnvagn??
Programledare: Ni såg altlså inte att det rullade ut en barnvagn?
Kille (som körde): Jo alltså.. Den körde jag ju på.
Programledare: Ok..?

Jag blir så mordisk....

Kommentarer
Postat av: Lova

du får ursäkta mig men erik och jag gick igenom det här också igår, och jag minns det på ett helt annat sätt. Jag är ganska säker på att erika drev med jossan (som inte är den skarpaste kniven i lådan) och jag vill faktiskt försvara att dom inte är så dumma som du vill få det att framstå. Däremot var det väldigt roligt sagt =)

2010-04-23 @ 20:57:14
Postat av: Sanna

Med tanke på allt anant de har sagt under seriens gång så är jag inte beredd att köpa det där alls. Kan även bero på deras efterblivna dialekt, jag står dock fast vid min åsikt.

2010-04-23 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0