VÅLDTÄKT!

Jag har ett beroende. Och det är choklad. Jag ÄLSKAR choklad. Om någon tar min chokladkaka ifrån mig så kan jag bli våldsam på ritkigt. Det är nog en av de få saker som jag kan tänka mig att slåss för- min  rätt att få unna mig choklad.
Därför blir jag väldigt upprörd när alla godistillverkare envisas med att våldta och förstöra min goda choklad med en massa konstiga frukter och bär o skit!!! Frukt har ingenting att göra i  min choklad. INGENTING. Och all choklad är min choklad. All choklad är iaf min potentiella choklad.
Banan och choklad är ok, likaså nötter och mandel, kola, nougat och andra härligt mjuka saker som balndar sig härligt tillsammans med choklad. Men när de börjar trycka i russin och annat fanskap i chokladkakorna så blir jag mordisk.
Det leder mig hur som helst till det jag hade tänkt att skriva kort från början.
Är det någon mer än jag som har funderat på sambandet mellan det antal år folk har på nacken och vilken choklad de väljer? Varför går alltid folk mer åt apelsinchoklad (jag ryser bara jag tänker på eländet!!!) och mörk besk äcklig choklad ju äldre de blir? Jag funderar på att börja föra någon typ av statistik, för det intresserar mig faktiskt på ett vetenskapligt plan.


Mmmm.... Nu  börjar jag snart dregla. Bäst att gå innan jag börjar leta igenom skåpen och knapra i mig den sista blockchokladen eller nåt. :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

Låt bli chokladen, bara lite mörk choklad får man äta varje dag, choklad är farlig för figuren och hyn, Det har iaf jag hört. gillar också choklad men kan inte äta den/ kram

2010-04-28 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0