Frustrerande natt

Igår var en bra dag. Jag bjöd älsklingen på en tur på universeum o i övrigt blev det mycket mys i soffan. :)
Tyvärr va inte natten lika bra. Jag HATAR att inte kunna sova. Jag läste till kl ett eller något, då hade Daniel redan sovit i minst 1,5 timmar...

Är varm... Vänder på mig... Nä, obekvämt. Vänder på mig igen. Somnar i 2 minuter. Fryser. Daniel myser sig intill o lägger benet över min rygg. IIIIIHHHH nu blev jag kissinödig. Klarvaken efter ljuset på toaletten. Varm igen. Obekväm igen. Det kliar på benet. Det kliar på ryggen. Kliar det inte på örat också? VARM!! Fortfarande klarvaken.

Så höll det på fram till halv sex på morgonen. Sen hann jag möjligtvis kanske med ett par timmars nästan hyfsad sömn. Med resultatet at jag inte direkt är fröken fräsch idag. Kul jul. Nu är snart semestern slut också. Jag hoppas att jag ramlar o bryter handleden och kan bli sjukskriven. Åhh, så innerligt jag önskar det.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Nej , gumman, så får man bara inte önska, det är inte alls roligt om det skulle hända. Se framåt och hoppas på jobben du sökt, men önska aldrig att du ska bli sjukskriven. Hoppas att det var på skoj!! Puss

2010-08-13 @ 13:45:12
Postat av: Ammi

2010-08-13 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0