Räkna får. Det har jag alltid hört att ...

Räkna får. Det har jag alltid hört att man ska göra om man inte kan sova. Fick ett annat räknetips också som ska va sövande, testade det igår o misslyckades kapitalt. Så då började jag räkna får istället... Är det bara jag som inte kan kontrollera mina får? Istället för att hoppa idylliskt över ett stängsel för att bli räknade så börjar mina får bräka högljutt, stångas och dansa bugg till dansbandsklassiker. Är det normalt? Är får-räknar skills något man antingen föds med eller inte? För jag är helt enkelt en värdelös får-räknare. Kanske kommer jag aldrig mer kunna sova pga det. Men jag antar att det är något som jag får leva med.


Kommentarer
Postat av: Ammi

ett bra tips; tänk INTE "nu kan jag inte sova , för då är det kört. Ett tips från pappa , blunda o rulla med ögonen då kan du inte tänka på ngt annat , haha! Kram

2010-08-24 @ 09:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0