Sverige vs Naxos

Orkar inte skriva så mkt om allt vi gjorde på Naxos, svårt att beskriva ändå o det känns så onödigt... Staplar upp lite spontana tankar om fördelar o nackdelar istället, jag känner mig organiserad idag.

Det är underbart i Naxos för att....
  • Vädret va så underbart, sol med lite vind så man inte dog
  • Man va på semester och kunde göra precis vad man kände för
  • Byarna i bergen är helt fantastiska
  • Allting känns spännande och exotiskt
  • Jag kunde knappt se mig mätt på utsikten
  • Lyckan att varje kväll gå hand i hand med min älskling utmed den vackra stranden i solnedgången är obeskrivlig
  • Vi hade katttbebisar i trädgården! :)
  • Inget känns på riktigt just för att det inte är hemma
  • Bada i havet efter ett par svettiga timmar i solen är otroligt befriande
  • De säljer nutella-banan crepes utmed gatorna!
  • Man gick upp och fick frukost serverad, utan att ha disk att tänka på
Det är skönt att va hemma i Sverige igen för att...
  • Vi har mataffärer med ett ordentligt sortiment
  • Vi kör inte som galningar på (bergs-)vägarna
  • Man kan sitta inne en dag utan att känna sig som en total idiot
  • Det är HEMMA
  • Men är inte konstant klibbig av den salta havsluften
  • Vi har en säng man kan kramas i (det va en elak träkant i sängen på hotellrummet)
  • Jag kan sitta o titta på mina fina små smycken jag köpte i underbara Naxos. :)

Förresten, om jag har på mig enbart vita kläder och håller ett avstånd på minst 3 meter från Daniel, då kan man nästan tro att jag är solbränd!!! :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ha ha du är för rolig, du är säkert solbränd, du får bara inte jämföra dig med Daniel.

Ja , Sverige är ju ändå rätt bra. Kram

2010-08-08 @ 15:41:44
Postat av: Frida

hejjjj :) vi får ringas i veckan och du får berätta om er resa, låter som den varit mycket bra! pusss

2010-08-08 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0