JUUUUUUL! :D

Åh, vilken bra jul det har varit!!!! :D:D:D Massa fint har jag fått, och det har varit trevliga sammankomster med god mat och mycket skratt- precis som det ska vara!!! Jag blev även lite extra glad då jag tror att alla mina julklappar (iaf nästan) togs emot med stor äkta glädje, and I love it! :)
När det bar av till Svaleslätt och systers hem igår blev det också lite spännande- vår lilla Aygo klarade inte av deras glashala backe upp till huset, så vi fick kalla på familjetaxi sista 500 metrarna eller så. Haha!

Bland det bästa jag fick var ett par mysiga vinterskor (ingen klack så längt ögat kan nå, till och med jag förvånar mig själv ibland! :P), ett helt underbart halsband från Rock by Sweden, leopardmönstarde boottops (leopardfluff man kan sätta på opvandelen av stöveln, haha!!) en monster-köksmaskin från älsklingen samt ett presentkort på Netonnet som vi idag förvandlade till en matberedare/blender och en ny micro!! Me so happy!! :) Tacktacktack!!!
Vi fick även lite annat smått och gott, Daniel gjorde stolt en ny liten egen hylla till sig själv i badrummet för sina grejer, och jag är fortfarande nöjd med mig själv över att ha totalchockat honom genom att hitta ett par helt nya helsvarta Adidas Superstar skor till honom, eftersom de inte tillverkas längre. :P

Idag fick det dock vara färdigjulat för oss. Nu väntar mys i soffan en sväng innan jag ska göra mig redo för att jobba imorn. Tre jobbdagar kvar o sen vet jag inte vart jag ska ta vägen... Spännande. Och jävligt skrämmande. Jaja, det löser sig sa han som sket i badkaret. Nu ska jag mysa och ignorera allt annat ett tag, det kan behövas!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, tänk så mysigt det är med lite julklappar. Riktigt roligt och mysigt hade vi i lilla söta huset. Kram o Lycka till!!!

2010-12-28 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0