Spännande

Idag är min första dag som officiellt arbetslös. Det känns ju inte helt bra för att vara ärlig... Jag har iaf plockat ihop alla viktiga papper jag har, duschat och mentalt förberett mig på att gå till Arbetsförmedlingen. Om jag ska vara arbetslös ska jag iaf vara en skötsam arbetslös tänkte jag. Och helst inte arbetslös alls speciellt länge. Ingen panik än dock, men jag misstänker att den kommer...
Men men, jag ska göra mitt bästa, får se vart det leder. Med tanke på att jag igår hade en kund som luktade mögel och en konstig tant ville att jag skulle färga hennes hår i salongen med hårfärg hon hade köpt på Ica så hyser jag inga som helst varma, nostalgiska saknadskänslor för mitt föredetta yrke. Nu tänker jag bara fixa håret på normalt folk, folk jag tycker om.
Nytt åt, nya tag!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, det är rätt, nytt år och nya tag! vi önskar dig verkligen "Lycka till" / kram

2011-01-01 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0