Aj

Igår var jag ute i Svaleslätt och hälsade på Jessan o Andreas. Lullade runt o njöt av att inte behöva va instängd i en lägenhet, pussade på den hemkomna bus-katten o passade på att hjälpa till att bära lite grejer till deras garage-bygge. Väldans trevligt! :)
Dock tyckte inte min handled att det var lika trevligt att bära saker. Igår kväll började den göra ont, och trots ihärdigt användande av handledsskydd så har den nu börjat värka konstant och tappa saker om jag försöker hålla eller lyfta med den. Med mindre än 2 veckor till semester och mitt i en period där jag vet att det inte finns någon ersättare för mig på jobbet så känns inte det här alls bra. Inte sen den värsta perioden under min tonårstid har det gjort så ont. :( Jävla skit.
Dessutom börjar jag fortfarande lipa så snart jag tänker på Kotten. Som min mamma sa- han fattas oss!!! Han ska finnas där, sitta där o va gullig och ullig...

Kommentarer
Postat av: Ammi

Stackars dig, jag vet hur d et känns. Köp ngn smärtstillande kräm. Men snällt att du hjälpte till , det var uppskattat vet jag/kram

2010-07-12 @ 08:38:53
Postat av: Jessan

Ja, mycket uppskattat!!! Lilla Kotten har lämnat oss alla i stor saknad! <3

2010-07-12 @ 20:31:32
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0