Dag 2 + lite 3

Efter den lyckade dagen i Eksjö kom en lyckad dag i Aneby. :)
Väcktes kl åtta av att en glad pappa tjoade på mig o strax efter det var vi på väg ut till gården. Där skulle det målas fönster och trimmas gräs. Dåligt med solbränna pga envisa moln, dock skaffade jag mig ett vackert tunt lager finhackat gräs på benen som väldigt envist satt kvar, tillsammans med diversre brunsvarta färgstänk från fönstermålning.
Efter några timmar sånt (och lite dödsångest när pappa lurade upp mig på verandataket för att måla fönster på övervåningen...) så bar det av hemåt igen.
Väl hemma hade min älskling tagit sig hit på sin nya bebis, så jag pussade honom välkommen, hoppade snabbt in i duschen, slängde i mig lite mat och sen kom Annaida och Jessica hit för varsin tid på Salong Lärkstigen. :P När de var glada och nöjda tog vi och begav oss ner till Jessica o Kennys hem för att träffa 2 månader gamla Naemi (söt unge, jag har bestämt mig för att tycka om henne.) och grilla o äta massa gott. Det blev en del förtäring av alkoholhaltiga drycker också (självklart inte av de ansvarstagande föräldrarna, men för resten av dräggen. :P) och det va så jäkla kul att jag va ledsen när jag började gäspa runt tolvsnåret. :P

Idag har jag snabb-dejtat Frida och klippt henne, gått på second hand här i Aneby och nu fixar jag mammas hår för att sedan dra till Jkpg o fira Madde o dricka ännu mer öl. :D
Fullt ös medetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0