Gym vs Skog

Jag alltså, jag vet. Jag är tråkig, jag uppdaterar inte... Bla bla... Jag har varit trött och upptagen. Idag eller imorn tänkte jag försöka knåpa ihop ett inlägg om SRF o slänga upp iaf ett par bilder, men vi får se. Nu va det ju så längesen!! Haha...

Men tillbaka till vad jag tänkte skriva om. Nämligen att jag itne tränar på gym just nu, utan jag hat börjat ta upp min gamla vana att springa i skogen. O det är faktiskt jäkligt gött. Missförstå mig rätt, jag har inget emot gym. Det bästa är att vara med på pass där folk skriker på mig vad jag ska göra, för då kan man inte smyg-lata sig, vilket jag gärna gör ibland. :P
Det bästa med skogen är att jag kan springa i redan svettiga kläder. På gymet känner jag alltid en press på mig att alltid ha nytvättade, fräscha träningskläder, men då jag inte har så många ombyten i träningskläder och inte har tid elle lust att tvätta varje dag så blir det lite svårt ibland.
Däremot om jag går ut från lägenheten o dundrar ut o vegetationen så är det inte en jävel som bryr ig om att jag kanske springer i samma svettiga linne som jag hade gången innan, för det råkar kanske va favorittröjan för tillfället. Perfekt!

Så nu sitter jag här, nysvettad och nydushad och äter havregrynsgröt. I feel just like Gunde! :P

Kommentarer
Postat av: Ammi

Duktigt och sen kvittrar fåglarna och det luktar gott och korna står och "glor" på dig, haha/kram

2010-07-01 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0