Liseberg

Wiiieee!! Igår va jag i JEssan på Liseberg, och det va helt galet kul!!! Vi åkte bergochdalbanan (jag hade glömt bort hur löjligt rolig den är!!!), slänggungorna och Jukeboxen, åt glass, spelade på lyckohjul och fiskade efter gosedjur. Jessan hade hela sin väska full med gosedjur efter bara 20 min eller så, haha!
När vi var mätta på Liseberg gick vi till mitt favoritcafé för att bli mätta i magen, för att sen leta skor till Jessan. Det slutade med att Jessan hade 3 par nya skor när vi åkte hem och jag hade NADA! Nånting i universums balans måste ha skiftats den dagen... Jag säger då det. :P


Glada systrar i en blå Jukebox-bil!


Idag har jag dock jobbat, och nu har Daniel o jag haft vår varannan-vecka-storstädning, så jag sitte remst o svettas. :P Ska snart ta en liten solskenspromenad ner till Hemköp o inhandla lördagsgodis tror jag! :)

Kommentarer
Postat av: Jessan

Hahaha, vilka snyggosar vi är! Det var verkligen en rolig dag!!! :)

2010-07-04 @ 10:28:37
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0