Mys

Igår va jag lite i koma efter att ha intagit alkoholhaltiga drycker i ganska stora mängder två dagar i rad. Något som min kropp inte ritkigt är van vid, dock var det hemskt trevligt! :) Maddes fest va grym, o jag fick dessutom en försenad födelsedagspresent av Henke. 3 st slickepottar! :P Haha!! Nu slipper jag bekymra mig över den som har blivit kidnappad. På hemvägen inhandlades roliga saker så som fryspåsar och ridbyxor på Eko.

Jag har kommit fram till en sak igen dock. Vad jag verkligen saknar när jag bor i lägenhet i Mölnlycke är landet. Jag känner mig lite smått handikappad utan en trädgård, blir ibland så rastlös att jag inte vet vad jag ska göra. Inte för att jag får lust att plantera blommor eller klippa gräs, det kan bara vara trevligt att ha möjligheten att gå ut o strosa ett varv i solen ibland. Inte bara bli stekt mit en husvägg på balkongen. Det är förvisso inte mitt inne i stan, men jag är så van vid att få göra saker, bra saker, nyttiga saker, saker som gör att man känner att man faktiskt FÅR ha ledigt efter att man har gjort det.
Därför blev jag faktiskt inte det minsta ledsen när pappa bad mig följa med till Täringstorp idag igen. Jag mår så bra efter att ha målat o putsat fönster, klippt massa gräs o hivat iväg lite virke för förvaring under glatt tjatter o tjiv med far min. Då känns det att man verkligen har gjort något.

Saknar min älskling litegrann, han åkte hem på Silvia (mitt officiella namn på han motorcykel) idag. Och det kommer dröja nästna 24 timmar innan jag får krama på honom igen!!!!

Imorn blir det är tur ut till hästar o skoj innan även jag drar mig hemåt igen. Ett bra slut på en bra början av semestern. :)

Kommentarer
Postat av: Jessan

Låter som du har det bra och det är jag glad för!! :) Puss

2010-07-26 @ 20:12:15
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

Skönt att det har börjat så bra, det fortsätter säkert så. Ha det så jättekul på ön! Kram

2010-07-27 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0