Slickepott?

Igår bakade jag. (inget konstigt med det direkt)
Jag råkade göra världens godaste hasselnötsmuffins med nutella och choklad-topping. Helt gudomliga om jag får säga det själv!
Hur som helst, jag stod med slickepotten i högsta hugg o skulle garnera muffinsen när Daniel ropade från ett annat rum och jag gick iväg. Näe jag kom tillbka var min slickepott borta. BORTA!!
Den har ännu inte återfunnits, och jag har letat ÖVERALLT. I varje skåp, sophink, låda, hörn och skrymsle jag kan komma på. Nu undrar jag självklarrt vem det är som har sett storheten i min slickepott och stulit den? Om ni ser något misstänkt så rapportera gärna det, alla tips uppskattas!



Ungefär såg den ut, min slickepott gone missing!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Recept?? :)

2010-07-17 @ 11:01:08
URL: http://lipz7.blogspot.com/
Postat av: Ammi

hade du inte med den till soffan, kanske ligger den där? Skönt att höra att fler kan "gömma" saker/puss

2010-07-17 @ 12:40:42
Postat av: Sanna

Hanna: Kolla recept.nu, Leilas recept!



Mamma: Ja, den har jag gömt bra. I ett dygn har den gömt sig utan att bli upptäckt nu. :P

2010-07-17 @ 19:07:54
Postat av: Angelica

så jobbigt när sådant händer.. men skönt att det inte bara är jag som är sådär tankspridd ;)

2010-07-18 @ 19:21:34
URL: http://abeautifullittlething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0