Snart semester

Imorn är min sista arbetsdag innan semester. Jippieyayhoooo!!
Dock har jag ändå ett fullspäckat schema framför mig, varför blir det alltid så?
Har lyckats få med det mesta under min smålandsresa, lite tid i Aneby med familj o vänner, hjälpa pappa på gården, vänner i eksjö, fest i jkpg, ridning i sävjsö osv osv. Men det är verkligen packat o planerat in på minuterna känns det som. För att inte tala om att Aygon (tjohoo, jag får iaf åka bil!!) kommer va fullpackad med saxar, hårfärg, slinggrejer, vanliga kläder, festkläder, ridkläder, saker jag ska laga/sy om osv osv osv.
PUH!
Dessutom börjar jag få lite ångest inför min semesterekonomi. Vet inte riktigt har jag ska överleva efter vår vecka på Grekland... :S Jajaj, det ordnar väl sig på nåt sätt.
Nu vill jag bara att morgondagen ska vara över så att jag kan börja planera och ha ledigt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eeeh, ok. Du ska umgås med folk i Eksjö, ut & rida och till och med åka till Jkpg & festa, men du vill inte träffa mig? Bussigt. Sist hörde jag av mig till dig när jag fick reda på att du var här i närheten (du sa ingenting den gången heller) men då hade du fullt upp? Jaja, whatever. Tycker i alla fall det är förbannat dålig stil. När jag var i Gbg ringde jag dig flera gånger och försökte ordna så att vi kunde ses. Men men, då vet jag.

2010-07-21 @ 10:43:44
Postat av: Lova

grattis sanna!!

du är den mest välförtjänta semesterfiraren i år, speciellt eftersom du firar din semester så föredömligt genom att inte ha en liten sekund ledigt :)

2010-07-21 @ 13:35:34
Postat av: Sanna

Hanna: It takes two to tango så att säga. Onödigt att ta det hela här tycker jag, och du vet mkt väl att det inte är så det är egentligen.

Lova: Tackar för dom orden! :P Haha...

2010-07-21 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0