Sol och ledig. :)

Älsklingen har haft semester hela veckan, och idga är jag äntligen också ledig!! :)
Började dagen med en ganska misslyckad löprunda (trött, stumma ben, ont i fötterna- you name it) men sen bakade jag världens godaste muffins och duschade, så då kändes det bättre. :P

Efter det så åkte Daniel o jag till IKEA. Det blev även besök till Systemet och Apoteket. Alltså enbart till ställen med nödvändiga saker där pengarna flyger iväg. Nu har jag dock ett fullt mini-apotek till Greklandsresan(yes, jag är nojjig!), spritförrådet är påfyllt och vi har fler matlådor. Dessutom köpte jag ett schysst fat o några coola märka ljus som jag tänmkte arrangera fint någonstans, dock vet jag inte om det blir av, Daniel bara suckade o tittade konstigt på mig när jag avslöjade mina inredningsplaner. Haha!

När jag ändå är igång så GRATTIS Madde på 25-årsdagen! :D

Det var nog allt. Nu ska jag gå o sätta mig någonstans o svettas lite till. Det är ju inte så att jag vill klaga på vädret, jag vill bara klaga lite på att jag inte har någon trädgård. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0