ARG

Jag hade tänkt att skriva ett jätteroligt inlägg idag. Jag kunde ha skrivit om tanten med det tuperade håret som hade en fryspåse på huvudet i regnet. Jag hade kunnat skriva om HM som alltid utan undantag skickar ett sms om rea eller nåt erbjudande precis när jag går in i affären eller står utanför och tittar på de stora röda bokst'äverna SALE på deras skyltfönster. Jag hade kunnat skriva om den lilla mannen med kulmagen som kom springande över Älvsborgsbron med en Systemetkasse i munnen. Och ja, det va flaskor eller burkar i den.

Men det gör jag inte, för en dum tant förstörde min dag. Jag vet att man som frisör inte kan få alla nöjda, men jag har faktiskt inte stött på något sånt här innan. Och jag tycker egentligen inte ens att det var mitt fel. Och även om det hade varit mitt fel (jag fick inte ens göra färdigt klippningen, hon ändrade sig mitt i o jag orkade inte råka om det) så svär man inte över folk som försöker göra sitt jobb. Jag var ödmjuk och serviceinriktad, jag sa inget otrevligt, jag bad bara att hon skulle säga vad det var som var så hemskt när jag hade gjort som hon sade. Men hon va fullt inställd på att hon kunde bedöma mig, så bra att hon kunde gå till personliga påhopp.
Jag har sällan blivit så chockad eller ledsen.
Nu försöker jag bara glömma henne och tänka på alal de nöjda kunderna jag har haft och som kommer tillbaka. Men ett minne av en elak, missnöjd kund väger visst lika tungt som 200 minnen av nöjda kunder.

Nu ska jag hur som helst göra tacos o mysa med min älskling. Och hoppas att jag ALDRIG mer måste se denna hemska människa.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Tyvärr finns det många människor som bara gnäller och är missnöjda . över allt. Glöm henne!!! det är värst för henne själv.Kramar

2010-06-19 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0