Esberitox

Jag va super-mega-jätte-förjyld när jag kom hem från SRF. Då min pojkvän är lite tablettgalen så tvingade han mig att åka till Hemköp o köpa Esberitox, något som jag personligen aldrig skulle ha gjort sådär spontant. Men jag tror faktiskt skiten funkade!!
Va fortfarande jättesjuk på måndagen, men örjade bli bättre redan på tisdagen, och nu hostar jag bara lite lätt (iställer för att hosta så mkt o hårt att jag trodde små bitar av mina lungor skulle kunna ersötta min tuggummi-förbrukning) och snorar bara litegrann. :) Lagom till min lediga dag, tjohooo!

 

"Används ej i mer än 2 veckor i sträck" står det på paketet. Det är väl rätt jävla självklart tycker jag? Vem F*N har råd att stärckäta de där små pillrena i mer än två veckor???

De kostar ju så mycket att jag misstänker att företaget som gör dem hyr in Skaparen själv som får pilla på varje liten plupp med sitt magiska finger. Eller nåt.



Kommentarer
Postat av: Ammi

Lät otäckt det där med lungorna! Hoppas verkligen det är bättre. Ha så jättekul idag även om vädret inte är på din sida/kram

2010-06-18 @ 08:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0