Hemma igen!

Nu sitter jag och kurerar mig med Marabous Polka-choklad och överbliven Cola. Jag är trött, jag är sliten, jag är mega-förkyld, jag är smutsig. Men kul har vi haft!!
Ännu en gång förbannar vi vädergudarna för deras pms-besvär som gjorde att de var tvungna att pissregna på oss, men jag är ändå nöjd medf helheten! Guns n Roses va en enda stor besvikelse, men det fanns andra höjdpunkter så som Aerosmith, Winger och Steel Panther, ska försöka sätta ihop nåt mer läsbart tillsammans med lite bilder snart, men idag känner jag att jag inte tänker göra ett skit förutom det nödvändigaste!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Skönt med en dusch eller? Ja, Sweden Rock måste ändra vecka. Ser fram emot lite mer detaljer, hmmm eller inte. Ha,ha! Kram /

2010-06-13 @ 17:28:26
Postat av: Moster M

Ja detta med vädret!

Egentligen är det skönt at vi människor inte kan bestämma vädret! Hu, hur skulle det se ut då? :)

Fast det är tråkigt med regn o storm vid just det evenemang ni har besökt.

Kram

2010-06-13 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0