Underbart

Vädret är underbart och jag är ledig. Tjohooo!!

Idag ska jag packa inför SRF, slappa o mysa. När lsklingen kommer hem ska vi till hans föräldrar (igen) eftersom han alltid har nåt projekt på G som kräver antingen ett garage eller yte utomhus. :P  Jag har dock inget emot det, jag trivs där o det är mysigt att ha tillgång till en trädgård o kunna gå barfota på gräset istället för att sitta inne i en lägenhet o häcka hela dagen. :)

Men först ska det överföras ca 7 miljoner bilder från kameran, och minneskortet ska tömma så att även kamerna är redo för SRF! :)

Later folks!

Kommentarer
Postat av: Ammi

ta många naturbilder på SRF så du vet vad du varit hihi

2010-06-05 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0