Varmt!

Igår var det under perioder så varmt att jag trodde jag skulle dö. Generellt så gillar jag verkligen värme, men när
det kommer sådär pang bom utan förvarning eller invänjningsperiod så är det så jäkla jobbigt! :P


Jag fick en flashback från när jag bodde i Australien. Det var i Shepparton och vi plockaed frukt och hade gjort detta under i princip hela högsommaren, och nu började den extrema hettan mattas av en del. På kvällen tyckte jag det började bli lite kyligt, så jag bytte om till jeans o drog på mig en munkjacka, gick in i stugan och tittde på termonetern.
"Shit, det är ju bara 26 grader, inte konstigt att jag fryser!!"


Behöver jag ens säga att detta känns extremt avlägset och en aning overkligen nu? Vem fan fryser när det är 26 grader inomhus i skugga??!!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

ja vi såg ju folk med vinterjacka med pälskrage???

23 plus i Perth /kram

2010-06-05 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0