What to do...?

Idag kom jag hem o va alldeles ensam. Det h'nder inte så ofta, för eftersom jag inte är hemma förään typ nu nästan varje dag, och Daniel slutar klockan fyra, så hinner han nästan alltid hem innan mig även om han har ärenden att uträtta efter sitt jobb.
Av någon anledning får det mig att känna ungefär samma känsla som när föräldrarna åkte iväg o man blev lämnad ensam hemma en hel kväll när m an var barn. Att jag vill göra något lite förbjudet liksom. Typ hoppa i sängen eller göra negerbollar o äta all smet.
Men eftersom jag fick 2 kg godis levererat till jobbet idag så hoppas jag över kakbaket o gör lite bananpankkakor till kvällsmat istället tror jag, har några bananer i kylen som börjar blilite völ afrika-färgade.
Får man säga afrika-färgade förresten? Eller är det lika rasistiskkt som att säga negerbollar, trotss att jag älskar negerbollar?
Jäjä, later!

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha , har du hoppat i sängen nu då? Nu vet man vad du gjorde när du var liten. Ja, men det heter ju negerbollar , varför ändra det finns ju dom som kallar oss för kålhuvuden. `/kram

2010-06-01 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0