Bad

Idag har jag simmat på Valhallabadet. Det är rätt gött, för det ingår i det gymkortet jag har på S.A.T.S. Förvisso oskäligt jävla dyrt, men jag kan träna vad jag vill, när jag vill, var jag vill, och då blir det ju faktiskt av.

Jag var lite nervös inför besöket i simhallen, jag gillar inte att iföra mig så lite kläder på offentlig plats, o inte känns det bättre när jag inte heller kan ha mina glasögon på mig så jag famlar mig fram som en anna jädra mullvad som har råkat hamn ovan jord!
Men då, när modet nästan började svika mig ett par meter från bassängens kant, då kom uppenbarelsen!! En jättetjock man i speedos med lika mkt hår på ryggen som en shetlandsponny med vinterpäls!! :D
Då kändes det helt plötsligt helt ok med sladdriga lår o nåt kilo för mkt runt magen, jag var ju ändå inte värst!!

Efter det simmade jag glatt 1 km o nu är mina ben döda. Men jag har ändå hunnit med en hemmaklippning, hämtat ut Jessans klocka i stan, gått ett bankärende och ansökt om nytt pass (Hoppas hoppas jag får använda det i sommar!!!) o sen simningen då. Så det känns som en produktiv o bra dag. Wieee!

Kommentarer
Postat av: Ammi

heja , vad duktig du är!

puss

2010-03-23 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0