Coop

Nu har jag både Hemköp-, Ica- och Coop-kort. VUXENPOÄNG!!!
Varför?
Jo, av den mindre vuxna anledningen att jag ville ha en zebramönstrad resväska till ett extremt förmånligt pris. :P Dock kommer denna dyrgrip bara vara i min ägo i någon timme till, sen är den mammas. För att sedan få gå tillbaka till min ömsinta vård igen runt den 15e juni, då den ska va en födelsedagspresent till mig! :D
Pga detta så har jag alltså redan glömt bort att jag har köpt väskan. Vadå resväska? Superhet zebramönstrad resväska sa du? Nähä, nåt sånt vet jag ingenting om. NADA I TELL YOU!


Kommentarer
Postat av: Ammi

nu har jag betalt den. men du får gärna ha den i lägenheten tills du fyller och slå in den också. haha! onödigt att köra den fram o tillbaka. Men nåde dig om du tar med den till Sweden Rock!!!!!!!

kram

2010-03-31 @ 17:28:07
Postat av: Hanna

Vad nu? Hur sa du, måste man bli medlem i alla 3??

2010-04-01 @ 17:45:31
Postat av: Sanna

Haha, nejnejnejnejnej, dumsnut! ;) Men den fanns ju på coop, o ica o hemköp hade jag ju innan. :P

2010-04-01 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0