DÄR ÄR DET!! LJUSET!! :D

Idag är det torsdag, och i och med att jag har en ledig helg framför mig så betyder det att jag nu kan se ljuset!! Woohoo! Inte att jag håller på att dö alltså, utan att jag ser slutet på jobbperioden för two glorious days! :P

På fredag kommer min Madde hit. Vi ska ha tjej- o filmkväll med tacos o mys. Daniel hotar med att hämnas med en TV-spelskväll med Jonte o Nicke. Jag hoppas hans dåliga minne fungerar även åt det hållet, så att han helt enkelt glömmer bort det o jag slipper genomlida en sån pärs. Haha!

 

På lördagen vankas det inflyttningsfest, en hyfsat stor sådan. Jag är lite rädd måste jag erkänna. Är lite nojig om att inte kunna ha koll på allt folk, då jag inte gillar om folk sitter i min säng för mkt eller pillar på grejer som jag är rädd om. Hoppas de sköter sig! Vi har varit vuxna och duktiga och satt upp en förvarningslapp i trapphuset och allt också. Det mest spännande kommer dock bli att se om jag kommer kunna hålla mig vaken. Jag har inte druckit mig full på... Så länge att jag faktiskt inte ens kommer ihåg när det va! KATASTROF!


Kommentarer
Postat av: Ammi

ja , du får nog vara nykter om du ska hinna kolla allt det där, haha. du får väl sätta ordningsvakten på det. Hoppas iaf att ni får jättekul och var INTE på balkongen. haha. puss

2010-03-12 @ 09:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0