Igen.

Nu har jag drabbats av sån där blogg- torka igen. Jag har ju kämpat ända sen jag kom hem från Australien med att komma igång o blogga regelbundet, jag menar, jag VET att jag gillar det- egentligen.
Men nu för tiden är det så mycket, tycker ni inte det? Det ska inte bara mailas, mmsas o smsas, det ska även bloggas på minst ett ställe, man måste kolla runt lite på valfritt community ( jag brukar va på Helgon, Lunar är ju rätt dött sedan länge, men vad finns det för nytt? ) man ska va inne på MSN minst en timme per dag (så att folk inte tror att man har dött o ringer polisen) och man måste se till att alla vänner på facebook vet EXAKT vad man åt till frukost, lunch o middag, hur man har sovit och när man senast gick på toa. Some serious shit!
Alltså har jag helt enkelt inte haft tid mitt i allt flyttstök o jobb-byte osv. Men just nu sitter jag o äter ett äpple o försöker med hjälp av telepati få någon att gå in i salongen/ beställa något på e-butiken så jag får något att göra, och insåg alltså att tidsbrist kanske inte var lika relevant att skylla på längre. :P
Får se om jag lyckas komma igång nu då... Sjuttonde gången gillt, eller nåt. Nä, dags att låta fruktpausen få ett slut och gå o damma lite hyllor!

Kommentarer
Postat av: Frida Storck

Det var verkligen på tiden, jag som är din trogna läsare har saknat dina inlägg:) Hoppas du kommer igång med det igen nu! hoppas allt är bra! vi hörs:) puss o kram

2010-03-08 @ 15:23:48
Postat av: Ammi

Jag håller med Frida. Skönt att du kommit igång igen. Hoppas du haft riktigt mycket att göra idag . kram

2010-03-08 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0