Söndagsmys

Jag o älsklingen vaknade glada och utsövda klockan tio i morse. TRODDE VI! Det visade sig att klockan inte alls va tio, den var ju redan elva!!! Då fick vi lite ångest o fixade i ordning lite hemma o åkte in till stan en sväng för att känna att vi hade gjort något med vår dag ändå. :P
Vandrade genom staden och shoppade sedan lite på Nordstan, mest nödvändiga saker typ jobb-linnen åt Daniel och en BH till mig. Men så råkade vi även på en REA bara sådär, LYCKA!!
Haha...
Nu sitter jag och försöker planera och köpa en 30 årspresent till mig kära svåger, men min syster vägrar vara anträffbar så jag velar lite. (ring mig när du läser detta, Jessan ;) )

För övrigt ser jag fram emot endast 4 dagars jobb denna vecka, för att sedan åka hem till Aneby o famlijen och även träffa min Frida!! :D Vi planerar en nostalgi promenad- för gamla tiders skull!

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha ja igår blev dagen kort tycker jag. Gjorde också det misstaget när jag skulle laga middag och köksklockan inte var ändrad. ska bli kul att ses ,kram

2010-03-29 @ 06:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0