Träning

Körde ju som sagt mitt första Core Pulse pass i torsdag, vilket självklart förde med sig det att jag blev mer eller mindra totalt invalid igår. Jag tog mig igenom dagen (Kvidande varje gång jag va tvungen att använda lårmusklerna, typ varje gång jagg satte mig ner, ställde mig upp eller gick i trappor. Eller gick över huvud taget. Haha!)
På kvällen bestämde jag mig för att skynda mig till busshållplatsen, för är jag snabb så kan jag ibland lyckas komma med en buss/vagn som senare inne i stan kommer ikapp en Grön Express hem som går tidigare än den jag brukar åka med.
Jag tittade på klockan.
HELVETE.
Måste springa.
Försöker springa.
AJ!
Försöker springa.
AAAAJ!
Försöker springa.
Ajajajajajajaj.
DET GÅR INTE ATT SPRINGA!!!

Det bästa jag får fram är nån typ av stressad, haltande halvsnabb gån a la skadad yxmördare i dålig skräckfilm. Hur som helst, kom med en vagn o lyckades ta mig hem. Blev sedan mobbad av Daniel resten av kvällen för att jag va ömklig.
Idag körde jag box. Nu kommer jag va invalid i två dagar till.
Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHA! Stackars lilla dig! :)

2010-03-27 @ 19:40:48
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0