Borås

Var i borås med Jessan igår, massa mys som alltid trots ett envist regn. Jag tror att detta var första gången i världshistorien som vi gick på stan i flera timmar och INGEN av oss köpte något. Ett säkert tecken på att vi är mer utblottade nu än någonsin, haha! Det hindrade ju oss inte från att prova saker förstås, och i vanlig ordning så skrattade vi tills tårarna rann o magen krampade. Jag älskar det, känslan av att man bara inte kan sluta skratta, det är så underbart!

Det enda som störde mig var när vi skulle fika. Då frågade jag en tjej som arbetade där vad de hade i sin kycklingsallad, då jag som de flesta vet är en aning petig med vad jag äter. Jag godkände ingredienserna, men frågade då om kycklingen var kryddig. "Nä", svarar hon. "Inte alls?" frågar jag då, väl medveten om att de flestas definition av "inte kryddig" är aningen mer frisläppt än min egen. "Jo, det är ju lite som currykyckling". Ursäkta mig?!? Curry är väl en krydda om någon ska vara det!!!! Jag skulle slängt tallriken i huvudet på henne om jag hade betala 80 spänn för en kycklingsallad som jag trodde va okryddad o sen hade fått currykyckling. Eller nej, det hade jag nog inte alls, men jag hade blivit jävligt tjurig iaf.

Nu sitter jag på jobbet o har lite mack-paus, o önskade att jag kunde få va ute i det ifna vädret istället!!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

ät fisk mycket bättre ,det är alltid gott hihi

2010-05-24 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0