Fick ett sms från Daniel för en liten st...

Fick ett sms från Daniel för en liten stund sen. Där skrev han att en slang bara helt spontant hade smällt på tvättmaskinen, jag tror inte ens den va igång (om han inte spontantvättade, vilket jag har svårt att tro). På tre röda hade golvet i badrummet blivit en sjö och det hade antagligen hela lägenheten blivit om inte Daniel hade varit hemma och stängt av vattnet fort som satan. Är jag glad eller är jag glad över att vi bor i hyreslägenhet just nu? Jag är JÄVLIGT GLAD. Journumret är ringt och jag förutsätter att problemet är åtgärdat när jag har kommit hem. Eller ok, det kanske va lite väl positivt, men snart iaf. O gratis kommer det va. Jä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0