HATA

Jag älskar skor, och jag älskar djurmönstrade saker. Alltså älskar jag även djurmönstrade skor och det är alltså väldigt illa då inte ens jag av alla människor kan förmå mig att tycka om en leopardmönstrad, högklackad sko. Det jag pratar om och hatar så intensivt är den nya jävla klumpfot-trenden inom skor. Det är platå OCH kilklack OCH heltäckande= DISASTER!!!! Det enda jag kan tänka på, det ENDA som rör sig genom mitt huvud, när jag ser någoin med såna skor är  KLUUUUMPFOOOOOT!!!!!
Och så känner jag mig så elak, för den tjejen tycker säkert skorna är asheta. Så jag försöker följaktligen tvinga mig själv att tänka en snäll tanke. "Jamen hennes byx..KLUUUUUMPFOOOOOOOT!!!!!!!!!!"
Det går inte. Det är omöjligt. Jag förstår inte. Jag kan förstå en liten platå, men jag förstår inte en megaplatå a la tidiga spice girls och kilklack på det. Minus och minus blir inte plus där, det blir bara förbannat fult. Det svider både i mina ögon av att se på eländet, och i mitt sko- och djurmönsterälskande hjärta.


Hujedamig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHA!

2010-05-07 @ 08:12:49
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0