Ibland blir jag lite chockad. Det kom in e...

Ibland blir jag lite chockad. Det kom in en kvinna här innan och såg ut som sju svåra år. Hon sökte jobb. Jag frågade självklart om hon var frisör och hon tittade på mig som om jag hade förolämpat henne. Hon var inte frisör. Men hålla, DET HÄR ÄR EN FRISÖRSALONG! Och min följdfråga är, går man ut o söker jobb i mysbyxor, otvättat hår uppsatt i en scrunchy och utan att ha ett enda papper att lämna fram? Hur tänker man då? Vill man ens ha ett jobb då egentligen? Jag menar inte att man måste va snygg för att få jobb, inte ens att man måste sminka sig eller nåt, men man kan väl iaf försöka se hyfsat ren o ordentlig ut?


Kommentarer
Postat av: Ammi

haha, hon var väl desperat eller påtänd! /kram

2010-05-07 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0