Juice!!

Jag mår lite dåligt av att gå på försäljningstrick, men i onsdags gjorde jag det. Jag provsmakade en juice o var helt enkelt tvungen att köpa två stycken till specialpris och använda en liten 5 kronors-rabatt. Inte för att det på något sätt gjorde att juicen såldes till ett acceptabelt pris, men jag kunde inte motstå det!
Nu sitter jag och dricker den med andakt, för jag antar att man måste göra det med en juice som uppenbarligen är värd sin vikt i guld...


Där är den, guldklimpen!!


Ps. Snabb update om naglarna- det var min kära kollega Flora som är nagelteknolog som gjorde dem, och jag har ännu inte lyckats bryta någon, men det kommer säkert. :P Jag har lärt mig att knyta skor, dra upp dragkedjor, knäppa jeans, skriva sms (om än lite långsamt), pilla på örhängen och öppna burkar, dock är det fortfarande ett mysterium för mig hur man lyckas med de små knäppena på halsband och armband med såna här klor på fingrarna. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0