Kitesurfing

Idag vknade jag av att Daniel fick ett sms. "Magnus ska ner o surfa, jag åker nog också, ska du följa med?" "NU?!?!?!" Jag va helt övertygad om att klockan va typ max halv sju. Det visade sig att den va nästan halv nio.
Jag masade mig upp ur sängen och följde troget med Daniel till Frillesås och såg hur han, glad som ett barn, skuttade ut i vattnet som väl va ca 48 minusgrader. Ok, jag överdrev, och han har våtdräkt, MEN ÄNDÅ!!! Nåt fel i huvudet är det på folk när de inte bara går upp tidigt på en lördagsmorgon, utan även letar efter den starkaste blåsten som finns o sen ligger i iskallt jävla vatten i flera timmar.
Jag höll även på att få en hjärtattack då jag föst inte kunde hitta hoinomn bland alla åkare där ute, sen såg något guppa nästan under ytan och en kite som låg helt platt o blöt i havet. NU HAR HAN RAMLAT O LIGGER I VATTNET O DÖÖÖÖÖR!!!!! Skrek min inre lilla skadeglada röst som alltid tror att alla jag älskar dör mycket lättare än en nyfödd kattunge.
Det visade sig som tur var att han bara låg i vattnet o va förbannad för att linorna hade trasslat sig o han hade svårt att få upp kiten igen. :P Haha! Ja gär en sån tönt.

Nu ska jag ta en liten promenad, älsklingen ska in  på pirat-demonstration i stan med Nicke o sen väntar en kväll med film o kanske tv-spel. (JAG SPELADE TV-SPEL IGÅR!!!!! Fattar ni vilken världsomvälvande händelse detta är?)
Rätt härligt helg trots allt. :) Wiee!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHA! Förlåt att jag skrattar men jag är likadan. Jag vet inte hur många gånger jag varit övertygad om att mina kära är döda för att inte tala nu senast att Bubblan blivit uppäten av en räv, påkörd, sönderslagen av en elak katt, tagen av en örn, ihjälskrämd av en älg..osv..

2010-05-01 @ 16:27:52
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Ammi

du får tala om för älsklingen att det är lite farligt att kitesurfa. Kan han inte hitta på ngn annan hobby så du slipper vara livrädd. Modellbygge eller nåt. Kram

2010-05-02 @ 09:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0