Kräk

Nu är jag kräkig. Ungefär en gång var fjärde månad blir jag så sugen på chips att jag måste ha det istället för popcorn. Idag var en sån dag. Jag hade Nicklas o Daniel till min hjälp i hetsätningen, men nu mår jag jätteilla.
Vi spelade ett roligt tv-spel (haha, hör o häpna!!) en stund o sen tittade vi på film. Nu spelar de ett mycket mindre roligt tv-spel och jag tänkte gå omkring o pilla lite o sen gå o lägga mig. Ska ju upp tidigt imorn, duscha o göra mig fin inför den stora utflykten till Borås Djurpark! :P Haha...
Helt klart en lyckad lördag får jag  säga. :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha , ja sån känner jag mig också efter chips, varför glömmer man så fort.



Ha så himla kul i mån!! Blir nog en härlig dag!! Kram

2010-05-02 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0