Liseberg

Nu har jag kommit hem efter först arbete och sen en sväng till Liseberg med systrarna o älsklingen- Det va ganska kallt, men mycket trevligt! :) Vi fick med oss en del smått o gott hem. Som till exempel nästan 2 kilo Kexchoklad, tre påsar Ahlgrens Bilar och fem rör med Center.
På något sätt så får det min påse med lördagsgodis som jag köpte igår (och inte ens åt något av för jag sparade den tills idag!!!!)att verka som en väldigt onödig utgift.
Nu ligger Daniel utslagen på soffan och jag hoppas kunna väcka honom för lite film. Haha...
Bild på Snasket finns, dock hittar jag inte kamerasladden, så det får bli en annan gång. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in här! Ha en trevlig söndag! :) Kram/ Sandra

2010-05-09 @ 17:20:41
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Ammi

usch vad äckligt att vinna så mycket godis! hörs det att jag är avundsjuk, haha. Kram

2010-05-09 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0